
Τελικά τα καταφέραμε! Η Mageia 4 beta 1 ήταν σίγουρα, η πιο δύσκολη κυκλοφορία που είχαμε να αντιμετωπίσουμε από το ξεκίνημα της Mageia. Υπήρχαν διάφοροι καλοί και κακοί λόγοι γι’αυτό και για ακόμη μια φορά κάποιες βελτιώσεις που έπρεπε να γίνουν στη διαδικασία ανάπτυξης που ακολουθούμε.
Τα isos της beta 1 είναι πλέον διαθέσιμα για δοκιμές και χρειαζόμαστε τις εντυπώσεις σας για να βελτιώσουμε και να κάνουμε πιο σταθερή την επερχόμενη Mageia 4. Πολλή δουλειά έχει γίνει σε διάφορους τομείς: στον εγκαταστάτη, στο dracut, στην εκκίνηση των isos, στα περιβάλλοντα εργασίας… Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες στις σημειώσεις κυκλοφορίας.
(xkcd – http://xkcd.com/349/)
Αυτή η κυκλοφορία ήταν επίσης η ευκαιρία να κτίσουμε πάλι όλη τη διανομή και μετά να ελέγξουμε αν όλα είναι εντάξει για την τελική κυκλοφορία. Είμαστε τώρα στην περίοδο του παγώματος έκδοσης πακέτων, που σημαίνει ότι κανένα πακέτο νεότερης έκδοσης δεν μπορεί να υποβληθεί από τους δημιουργούς πακέτων εκτός αν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος (διόρθωση σφάλματος, διόρθωση ασφαλείας).
Κάντε λήψη της Mageia 4 beta 1 από τους δημόσιους καθρεφτισμούς ή από την ιστοσελίδα της Mageia.
Πριν την δοκιμάσετε, παρακαλούμε ρίχτε μια ματιά στα Γνωστά Σφάλματα. Μπορείτε να αναφέρετε όποια καινούρια σφάλματα βρίσκετε στο στο Bugzilla της Mageia . Χρειαζόμαστε τις δοκιμές σας ιδιαίτερα στον εγκαταστάτη και στην ανίχνευση υλικού.
Εν τέλει, ενα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα QA. Προσπαθήσαμε να τους τρελάνουμε αλλά άντεξαν δύο εβδομάδες δοκιμών.
Απολαύστε!
Μετάφραση από το άρθρο στα αγγλικά της ennael