Σε όλους τους ανθρώπους της Mageia σ’ολόκληρο τον κόσμο, όπου και να βρίσκεστε , είτε περνάτε χειμώνα είτε καλοκαίρι, ευχόμαστε το 2013 να είναι μία σπουδαία χρονιά για σας, και σκοπεύουμε να την κάνουμε σπουδαία και για τη Mageia!
Κοιτάζοντας πίσω…
Το 2012 ήταν μια αρκετά καλή χρονιά για τη Mageia. Έγινε η δεύτερη κυκλοφορία μας και είμαστε σε καλό δρόμο για την κυκλοφορία της Mageia 3. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η Mageia τα πάει καλά, και είμαστε σίγουρα ένα έργο με μεγάλο χρονικό ορίζοντα.
Λάβαμε πολλές θετικές κριτικές (εδώ είναι άλλη μία), καταφέραμε να μπούμε στην πρώτη δεκάδα του Distrowatch – η Mageia πλέον φαίνεται σαν μία από τις βασικές διανομές στο Distrowatch , στο ZDNet και στο TuxRadar – και πιάσαμε τη δεύτερη θέση στις λίστες του Distrowatch με τα “χτυπήματα” σελίδας όλης της χρονιάς! Είμαστε εκεί με διανομές που υπάρχουν πολύ περισσότερο από εμάς. Αυτό οφείλεται σε όλα τα μέλη της κοινότητας της Mageia. Σας ευχαριστούμε όλους για τη σπουδαία δουλειά σας!
Τι συμβαίνει τώρα;
Είμαστε στα μέσα των αναπτυξιακών κυκλοφοριών της Mageia 3. Κοιτάξτε το wiki για τις ενημερωμένες ημερομηνίες κυκλοφορίας. Είμαστε κοντά στο πάγωμα των εκδόσεων και η Beta 2 αναμένεται τη 18η Ιανουαρίου. Ώρα να ετοιμαστείτε για λίγες δοκιμές! Η ανταπόκριση για τη Beta 1 ήταν πολύ καλή, αλλά πάντα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερες δοκιμές.
Και όπως κάναμε τα δύο τελευταία χρόνια, θα έχουμε μία θέση στη FOSDEM στις Βρυξέλλες, τη 2η και την 3η Φεβρουαρίου. Αν είστε στις Βρυξέλλες τότε, η FOSDEM είναι ένα σπουδαίο συνέδριο, ελάτε και μιλήστε μας, πάρτε ένα μπλουζάκι της Mageia και συναντήστε τους τύπους που βλέπετε μόνο στο διαδίκτυο!
Λάβετε μέρος!
Τι θα λέγατε να κάνατε μερικούς νέους φίλους τη νέα χρονιά; Διαλέξτε το 2012 σαν τη χρονιά που θα γίνετε μέλος της κοινότητας.Ρίχτε μια ματιά σε όλες τις ομάδες και δείτε ποια σας ταιριάζει περισσότερο: θα σας υποδεχθούμε θερμά!
Μετάφραση από το άρθρο στα αγγλικά της trish
