Στις 19 και 20 Μαρτίου θα διεξαχθεί η ετήσια Chemnitzer Linuxtage, στο χώρο του Πολυτεχνείου του Chemnitz, στη Γερμανία. Αυτή η , ανοικτή για τον κόσμο, διοργάνωση για το Linux, μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο και φέτος είναι η πρώτη φορά που ο διαθέσιμος χώρος για εκθεσιακά περίπτερα δεν μπορεί να καλύψει τον αριθμό των ενδιαφερόμενων εκθετών.
Οι επισκέπτες της διοργάνωσης θα έχουν την επιλογή να παρακολουθήσουν πλήθος από διαλέξεις σχετικές με όλων των ειδών τα θέματα, να συμμετέχουν σε πολλά ενδιαφέροντα εργαστήρια όπως το Dr. Tux, και να δουν μια μεγάλη έκθεση FOSS έργων.
Η Mageia.Org. θα συμμετέχει μοιραζόμενη ένα “πάγκο” μαζί με τη γερμανική κοινότητα χρηστών MandrivaUser.de. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Mageia.Org θα εμφανιστεί σε δημόσια διοργάνωση για το Linux στη Γερμανία και όλοι είμαστε ανυπόμονοι να συναντήσουμε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για την οργάνωσή μας και για τη διανομή μας. Θα μας βρείτε στο ισόγειο, στο “πάγκο” 601(χάρτης ορόφου με ένα κύκλο που αναβοσβήνει γύρω από το πάγκο της Mageia).
Λοιπόν, εκ μέρους της Mageia.Org και των αγοριών (συγνώμη αλλά δεν υπάρχουν κοπέλες αυτή τη φορά!) από το πάγκο της Mageia, σας προσκαλούμε να περάσετε, να πείτε ένα γεια και να ρωτήσετε οτιδήποτε δεν τολμούσατε ποτέ να ρωτήσετε για τη Mageia!
Μετάφραση από το άρθρο στα αγγλικά του wobo