
Η Mageia απόκτησε τελικά το λογότυπό της, το οποίο σχεδιάστηκε και προτάθηκε από τον Olivier Faurax. Συγχαρητήρια Olivier !
Τα βήματα των επόμενων εβδομάδων θα είναι να γίνει η βελτίωσή του, να δημοσιευτούν οι όροι χρήσης του, να ενημερωθεί η ιστοσελίδα μας και να είναι έτοιμο για την επόμενη έκδοση ISO alpha !
Συνοπτικά το πως φτάσαμε μέχρι εδώ:
- Ξεκινήσαμε με μια πληθώρα από ελεύθερες προτάσεις, από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Δημιουργήσαμε έτσι μια κατευθυντήρια γραμμή για διευκρινιστεί αυτό που επιθυμούσαμε και αυτό που δεν επιθυμούσαμε. Αρχές Νοεμβρίου παγώσαμε την λίστα με 430 προτάσεις από 113 καλλιτέχνες !
- Έτσι δημιουργήσαμε δυο νέες μειωμένες λίστες και τις προτείναμε για συζήτηση στην κοινότητα της Mageia μέσω της λίστας αλληλογραφίας mageia-discuss.
- Και αυτή την εβδομάδα, μετά από την παρακολούθηση/ανάγνωση/συμμετοχή σε όλες αυτές τις συζητήσεις, τα ιδρυτικά μέλη της Mageia ψήφισαν μεταξύ μιας μειωμένης «πορτοκαλί» λίστας (δείτε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας· ναι, υπάρχει ένα σφάλμα στα πεζά γράμματα των διευθύνσεων URL που δημοσιεύονται στην λίστα με τα αποτελέσματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συσχετιστούν με τις αναμενόμενες σελίδες στο Flickr. Οι προγραμματιστές του Epoll εργάζονται για να λύσουν το πρόβλημα).
- Χωρίς αμφιβολία μπορούμε να βελτιώσουμε την διαδικασία για την επόμενη φορά, για τον λόγο αυτό θα διατηρήσουμε μια συζήτηση για την αυτοψία της διαδικασίας στην λίστα αλληλογραφίας mageia-discuss τις επόμενες ώρες.
Μια τελευταία λέξη για τους 113 που έστειλαν την πρότασή τους: συγχαρητήρια για την εργασία σας και ένα μεγάλο ευχαριστώ! Ελπίζουμε να σας δούμε τριγύρω, θα υπάρχουν πολλά πράγματα να γίνουν για το έργο: εικονίδια, ταπετσαρίες επιφάνειας εργασίας, θέματα, σχεδιασμός της ιστοσελίδας και ποιος ξέρει τι άλλο ακόμα.
Μετάφραση από το κείμενο στα αγγλικά του rda
Μετά την ανακοίνωση του